lørdag 2. januar 2010

Dagen før...

Det blir tur!! Bård hentet passene og visumene på torsdag, Malin fikk reiseforsikring. Marte og Silje hjalp til med flytting. Tusen takk:D

Nå sitter vi på Scandic Edderkoppen Hotell i Oslo. Vi har nettopp vært å spist på TGI Friday. Etter det var vi en tur på Slottet. Det er utrolig kaldt så vi gleder oss veldig til litt varme.
Bortsett i fra det går vi bare rundt å ler, det er veldig uvirkelig at turen har begynt, så vi vet ikke helt hvordan vi skal reagere. Sekken til Malin veier 11kg, Bård sin vet vi ikke, Malin vil legge noe fra sin sekk over i Bård sin. Det vil ikke Bård.
Vi gikk tilfeldigvis forbi Forex (hvor man veksler penger) og da slo det oss at det var kanskje en ide å ha me noen indiske Rupi, siden vi kommer om natten og må sannsynligvis betale taxi med cash. Så da vekslet vi litt da. Flaks maks.
Malin opplevde noe morsomt på Sola flyplass i dag. Jeg var på do og så var det plutselig noen som ropte hallo. jeg svarte ikke. Så banket det på veggen ved siden av meg, det var en dame som hadde låst seg inne og hun spurte om hun kunne klatre over veggen, det gjorde hun og da så jeg at det var en ganske voksen dame med pene klær som bare kastet vesken i armene mine. ho ho på do!
Nå skal vi se på tv. Så legge oss. Så reise til India.

Kryss fingrene og send penger:D

Bård og Malin

2 kommentarer:

  1. Hei, Malin. Jeg har sendt penger. 150 kr. De skal brukes til å kjøpe pingvin i Sør-Afrika. Du kan dele den med Bård. Hei, Bård. Hilsen Idunn. (Grunnen til at navnet på meg på innlegget er så rart, er at jeg laget det til Krapps blogg på monolog-prosjektet. Finner ikke ut hvordan det skiftes. Flaut.)

    SvarSlett
  2. OMGLOL! Eg glede meg t å lesa om kossen d går. Legg ud masse bildår. LYKKE T PÅ FERDEN! Bård, du kåmme t å få magasjau fyste dagen. Hihi. Men bortsett fra d, ikkje bli syge. Eg lige dåkkår så godt. KJÆRLEIK FRA DRANGEID <3<3<33<3<3<3

    SvarSlett