torsdag 28. januar 2010

Bilder

Hei Hei!

Her kommer noen bilder. Nytt innlegg kommer senere!
Baard sammen med fans.Malin sammen med fans!
Kamelsafari:D

Kl var 07.00 om morgenen. Og det var veldig kaldt!

Et av 100 monumenter vi har sett.

Nok et monument!

Samme her.


Dette ser ut som vi har funnet paa nettet, men neida, det er ekte. Slangen ogsaa!


Vi har giftet oss! Neida, det var fra temeplet hvor vi ble lurt.


Sjekk den flyvende apen!

Aper utenfor rommet vaart. Vi matet dem, og de ble veldig glade.

Tigersafari!



Den fine utsiktsplassen som Mahaveer tok oss med til.

De insisterte paa aa ta bilde. Akkurat her var jeg varm, sur og sulten, men hvem skulle tro det? Jeg burde bli skuespiller.

Baattur paa Ganges! Blomstene la vi paa vannet og oensket oss noe.

Taj Mahal!

Baard tok det med seg hjem, saa vi tar 50kr for inngangsbillett.
Mahaveer, sjaafoeren vaar, med familien.



6 kommentarer:

  1. Gjett om det var godt å få livstegn fra dere igjen :>) Flotte bilder, utrolige opplevelser. Kos dokker videre. Stor klem fra mamma Anne :>)

    SvarSlett
  2. For någen fine bilder! Likte spesielt godt bildet når dåkker la blomster på Ganges:) Glede meg te å besøke Taj Mahal, men syns eg burde få familie rabatt;)
    Tusen takk for kjempefint postkort!;)
    Kos dåkker masse videre og god tur te Thailand om ikkje så mange dager!

    Lots of love
    <3 <3

    SvarSlett
  3. Godt og se at dokk har det bra og trives. Det komme tydeligt frem av bildene at det to stykk som kose seg på tur. Eg e imponert øve alt dokk har opplevd te nå og det låve bra for forsettelse. Tailand blir sikkert en høydare det og. Her hjemme går alt sin vante gang, forsatt full vinter så nå lengte me itte våren her i låglandet. kos dokk videre, dokk har fått som fortjent:-)

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. nå har eg sett gjennom bildene 18 ganger og komt fram t at det ser ud så dåkker kose dåkker:)masse! sånn lige eg å se dkr;)støtte pappa Anders oppforbi med at dåkker har fått som fortjent! ingen dårlig karma her i gården, bare litt fattigere:)
    foresten, vett du kor slettetangen min e malin? sist eg haddan va nyttår..

    SvarSlett
  6. mange fine bilder! ser at dåkker kose dåkker. eg koste meg veldig når eg såg bilde av Bård på ein kamel hvertfall! haha
    savne begge to, glede meg te dåkker komme hjem igjen :)

    SvarSlett