lørdag 24. april 2010

Bilder

Paa tide med litt bilder, naa som vi har saa god tid allikevel.....

Paa toppen av Table Mountain i Cape Town.

Marte utfor toppen av Table Mountain i Cape Town.


The Clocktower i Waterfront.

Afrikansk solnedgang.

Apartheid-benk.

Her har vi pakket alt og er klar til aa reise hjem! Legg merke til de kjipe sengene.

Men det skjer jo ikke.

To sekunder etter bilde ble tatt, ble vi paakjoert av den bilen. Skriver dette innlegget fra sykesengen.
Vaar tilbakestaaende venninne kom paa besoek. Se saa glad vi ble.

En kjip middag.

Dette er en hai.

Vi ser paa haien i et bur.

Har nettopp spydd.


Malin og Marte med haiene. Ps, vi oedela buret, derfor maa vi holde fast i en boeye.


Spydd for andre gang. Vaatdrakt er kult.
Hade. og skriv en kommentar i kommentarfeltet :D


5 kommentarer:

  1. Haha så herlige :) Netopp spydd liksom..nice!

    Kos dokk masse videre, miss you :)

    SvarSlett
  2. Flotte bilder! Dåkker har blitt så brune!! Bortsett fra bildene der du har spydd då Malin... Kjipe senger og kjipe middager, alikevel tror eg dåkker leve et bedre liv enn de fleste. Någen må for eksempel lesa te eksamen..............................................................................................
    Forresten Malin, i natt drømte eg at meg og deg krangla om ei buksa! Det va gamle minner det;)
    Kos dåkker denne siste uken og! Glede meg te å se dåkker igjen <3 Klem Stine

    SvarSlett
  3. Hihi! Det ser ut som om dåkk har det veldig kjekt,
    sjøl om dåkk har tatt med dåkk ein mentalpasient
    fra der dåkkår bodde sist; Marte!

    Men dåkkår har det nok bedre enn de fleste her tilstede, dere smiler hver dag - fordi dere er glad
    det er så fint å leve si meg kan dere ikke se det
    og blir dere med og lyser etter krabber
    for krabber er det beste jeg vet (nei fyshamei!!)

    SvarSlett
  4. HEi Preben!

    Fint at du foeler med oss naar det gjelder mentalpasienten vaar! Vi svarer med en trall:

    Vi er mentaltforstyrra
    men vi har det bra
    vi har gull roekelse myrra
    det er alt vi vil ha

    Vi bruker tid paa blogging
    og vi er ganske lat
    andre gjoer gledelig jogging
    og spiser frisk salat

    Vi lager traller om livet
    vi synger dem hver dag og natt
    vi leser "det suser i sivet"
    Og spiser til middag en katt

    Mvh Baartefjes, Maaaltesers og Maaaakarena!

    SvarSlett
  5. NÅ KOMME DOKK HJEM SNART!!! Å EG GLEDE MEG MER ENN TE JULAFTEN <3

    SvarSlett